Producent mebli od ponad 20 lat
Dostawa gratis - na wszystko
Ponad 5000 produktów w ofercie
Dostawa

Wszystkie zakupione w naszym sklepie produkty dostarczamy za darmo w dowolne miejsce w Polsce.


Czas realizacji zamówienia jest uzależniony od miejsca dostawy oraz zakupionych produktów. Towar dostarczamy sprawdzonym kurierem DHL, kurierem DPD, firmą spedycyjną Rohlig Suus lub naszym własnym transportem. Posiadamy dobrze działające zaplecze logistyczne, które bezpiecznie dostarczy Twoje zamówienie pod drzwi.

Maksymalny czas dostawy (od momentu przekazania przewoźnikowi/własnemu kierowcy zamówienia oraz doręczenie) wynosi do 3 dni roboczych.

Prosimy o sprawdzenie zamówienia do 2 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Jest to niezmiernie ważne w ewentualnym procesie reklamacyjnym. Po tym czasie zamówienie uznaje się za dostarczone jako kompletne i użytkowane przez zamawiającego.

Czas dostawy:

  • Meble z zakładki "szybka wysyłka".

Meble oznaczone nakładką „szybka wysyłka” wysyłamy z naszych magazynów ekspresowo — w ciągu od 24h do 5 dni roboczych, zależnie od wybranego produktu. Informacje o wysyłce każdego produktu znajdują się w każdej karcie produktu.

  • Produkt "dostępny na zamówienie".

Meble oznaczone w karcie produktu „dostępny na zamówienie” produkujemy pod indywidualne potrzeby każdego Klienta. Dostawa towaru z takim oznaczeniem odbywa się po produkcji. Termin dostawy produktu "dostępny na zamówienie" uzależniony jest od produkcji oraz realizacji tras własnym transportem/firm kurierskich. Czas realizacji takich zamówień podajemy w tygodniach.

 Forma dostawy:

  • Mniejsze gabarytowo produkty wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL oraz DPD - przy odbiorze prosimy o dokładne sprawdzenie czy paczka nie została uszkodzona w transporcie. W przypadku kurierów DHL oraz DPD w dniu nadania przesyłki Klient otrzymuje na podany podczas składania zamówienia adres e-mail numer listu przewozowego przesyłki (o ile adres e-mail został podany poprawnie), na podstawie którego może sprawdzić jej status na stronie internetowej firmy kurierskiej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia towaru do mieszkania/domu (blok, kamienica), gdy jego rozmiar przekracza 30 kg. Ten rodzaj przesyłek jest dostarczany przez kuriera tylko przed lokal, lub tylko za drzwi klatki schodowej. Kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki, ani pomocy we wniesieniu. Obecnie nie ma możliwości by przesyłki były dostarczane w godzinach wyznaczanych przez Klienta.
  • Towar wielkogabarytowy dostarczamy własnym transportem lub na palecie firmą spedycyjną Rohlig Suus/Kurierem DHL co zapewni bezpieczeństwo zakupionych mebli. Cena nie obejmuje wnoszenia mebla. Klient zobowiązuje się zorganizować osobę do pomocy przy odbiorze towaru. Kierowca/Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał we własnym zakresie wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia. Obecnie nie ma możliwości by przesyłki były dostarczane w godzinach wyznaczanych przez Klienta.

Rodzaj dostawy:

  • Dostawa własnym transportem:

Dostawa zamówienia własnym transportem jest odgórnie ustalana przez Nasz Dział Logistyczny i Klient nie ma możliwości narzucenia dnia i godziny dostawy.  Najpóźniej na 1 dzień/2 dni przed planowaną dostawą zamówienia skontaktujemy się z Państwem w celu przekazania informacji o szczegółach dostawy wraz z planowanym przedziałem godzinowym. Dostawy zamówienia są realizowane od poniedziałku do piątku. Kierowca w zaplanowanej trasie dostarcza danego dnia kilka zamówień, więc nie ma możliwości zmiany zaplanowanej i potwierdzonej przez Klienta dostawy w dniu dostawy. Prosimy o odbieranie telefonów od kierowcy. Nieodebranie telefonu od kierowcy w dniu dostawy może niestety skutkować nie dostarczeniem towaru. Kierowca nie ma obowiązku wnoszenia mebli. Dlatego, aby doszło do realizacji usługi, Klient zobowiązuje się zapewnić obecność drugiej osoby do odbioru zamówienia. Kierowca ma obowiązek dostarczyć zamówienie do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał we własnym zakresie wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia. Obecnie nie ma możliwości by przesyłki były dostarczane w godzinach wyznaczanych przez Klienta.

  • Dostawa na palecie firmą spedycyjną Rohlig Suus, kurierem DHL:

Jeśli jest to produkt wielkogabarytowy, który jest możliwy wysyłką na palecie firmą spedycyjną/kurierską jak np; narożnik, kanapa, kuchnia, stół i inne o określonych wymiarach to zostanie wysłany w wersji paletowej. Kierowca dostarczy zamówienie specjalnym samochodem z windą. Cena nie obejmuje wnoszenia mebla. Klient zobowiązuje się zorganizować osobę do pomocy przy odbiorze towaru. Firma dostarczająca ma obowiązek dostarczyć przesyłkę paletową do pierwszej bariery architektonicznej czyli np. płot/furtka lub drzwi wejściowe (tylko w przypadku lokali na parterze, z dogodnym dojazdem dla aut dostawczych z windą) lub tylko pod drzwi klatki schodowej (w przypadku lokali wielorodzinnych). Należy odpowiednio przygotować się do odbioru takiej przesyłki oraz pamiętać, że mebel będzie wymagał we własnym zakresie wniesienia, rozpakowania, montażu oraz ustawienia.

W przypadku dostawy na palecie firma spedycyjną Rohlig Suus jest możliwość aby przesyłki były dostarczane w godzinach wyznaczanych przez Klienta (przedziały godzinowe 8-16 - opcja bezpłatna, 16-18 - opcja dodatkowo płatna), oraz zamówiony towar został wniesiony. Obie te usługi są dodatkowo płatne - jeśli jesteś zainteresowany skontaktuj się z nami poprzez infolinie +48 33 48 200 20 lub wysyłając wiadomość na adres biuro@marketmeblowy.pl

W każdym z opisanych powyżej form dostawy należy w momencie odbioru towaru uważnie sprawdzić stan przesyłki w obecności kierowcy/kuriera przed pisemnym potwierdzeniem odbioru towaru. W momencie stwierdzenia uszkodzeń należy sporządzić protokół szkody lub na potwierdzeniu odbioru odnotować uszkodzenia widoczne podczas dostawy. Zniszczone opakowanie nie oznacza uszkodzonego produktu wewnątrz, jednakże adnotacja na potwierdzeniu odbioru lub protokół szkody podczas dostawy jest dowodem, że prawdopodobna szkoda mogła powstać podczas transportu, a nie została spowodowana przez Klienta. Bardzo istotne jest, aby prawidłowo spisać protokół - dokładnie opisać stan opakowania oraz umieścić szczegóły, które wskażą, że uszkodzenie powstało w transporcie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium