Producent mebli od 18 lat
Dostawa gratis - na wszystko
Ponad 5000 produktów w ofercie
Reklamacje towarów

Reklamacje towarów z tytułu rękojmi lub niezgodności towarów z umową.


Reklamacje możesz złożyć wysyłając wiadomość na adres reklamacje@marketmeblowy.pl

Reklamacja może zostać złożona przez Klienta na przykład:

  • pisemnie na adres: Brody 153, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska;
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@marketmeblowy.pl;

Pamiętaj o sprawdzenie zamówienia do 2 dni roboczych od momentu otrzymania towaru. Jest to niezmiernie ważne w ewentualnym procesie reklamacyjnym. Po tym czasie zamówienie uznaje się za dostarczone jako kompletne i użytkowane przez zamawiającego.

Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji: (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży; oraz (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Jeżeli Klient będący konsumentem zażądał wymiany rzeczy lub usunięcia wady albo złożył oświadczenie o obniżeniu ceny, określając kwotę, o którą cena ma być obniżona, a Sprzedawca nie ustosunkował się do tego żądania w terminie 14 dni kalendarzowych, uważa się, że żądanie to uznał za uzasadnione.

Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany dostarczyć Produkt wadliwy na adres: Brody 153, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska. W przypadku Klienta będącego konsumentem koszt dostarczenia Produktu ponosi Sprzedawca, w przypadku Klienta niebędącego konsumentem koszt dostarczenia ponosi Klient. Wszystkie koszty, które miałby ponieść obie strony, muszą zostać ustalone i zaakceptowane przez obie strony.

FORMULARZ REKLAMACYJNY DO POBRANIA TUTAJ.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium