Producent mebli od 18 lat
Dostawa gratis - na wszystko
Ponad 5000 produktów w ofercie
Zwroty towaru

Zwrot towaru - odstąpienie od umowy przez konsumenta (jeżeli zakupiony artykuł nie spełnia Twoich oczekiwań możesz go zwrócić bez podania przyczyny).

Informacja dla konsumenta o prawie odstąpienia od umowy od umowy zawartej na odległość

  Będąc konsumentem mają Państwo prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Z opisanego wyżej uprawnienia nie mogą skorzystać osoby, które nabywają dany towar w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą prosząc dodatkowo o wystawienie faktury VAT.

  TY– jako Konsument – ponosisz jednak koszty związane z odesłaniem towaru do sprzedawcy.

Konsumencie - pamiętaj, aby przed dokonaniem zwrotu towaru odpowiednio go zabezpieczyć do transportu przed ewentualnymi uszkodzeniami – to TY jesteś całkowicie odpowiedzialny za przebieg zwrotu. Dostarczenie do naszego magazynu uszkodzonego towaru rodzi odpowiedzialność za szkodę, która jest po Twojej stronie.

Jeśli chcą Państwo skorzystać z prawa odstąpienia od umowy - zwrot towaru, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu zawartej umowy w drodze przesłania jednoznacznego oświadczenia. Wzór oświadczenia w formie formularza można pobrać z poniższego linku.

  http://marketmeblowy.pl/upload/formularz_odstapienia_od_umowy.pdf

Oświadczenie prosimy przesłać:

  • - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

  zwroty@fronti.pl

Właściwe wypełnienie formularza znacząco ułatwi nam przeprowadzenie całej procedury zwrotu towaru oraz przyspieszy proces, dzięki czemu Twoje pieniądze szybciej do Ciebie wrócą.

Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta oraz dodatkowo dostępny jest na stronie naszego Sklepu Internetowego www.MarketMeblowy.pl w zakładce „Zwroty towaru”. Prosimy o skorzystanie z wzoru formularza odstąpienia od umowy.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

Jeżeli otrzymali Państwo produkt i chcą go zwrócić, to prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta (BOK) w sprawie odbioru produktu, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo produkt przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Towar zakupiony w opcji wysyłka firmą kurierską odeślij na swój koszt na adres: F. H. U. FRONTI, Brody 153, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, z dopiskiem: ZWROT.

Przesyłka nie może być nadana za pobraniem.

Towar zakupiony w opcji „odbiór osobisty” w punkcie Brody 153, najlepiej zwróć bezpośrednio do tego samego punktu odbioru osobistego, w którym dokonałeś jego odbioru, w dniach i godzinach pracy tego punktu. Możesz również odesłać tak zakupiony towar na swój koszt na adres: F. H. U. FRONTI, Brody 153, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, z dopiskiem: ZWROT. Możliwość wysyłki dotyczy towarów drobnych.

W przypadku mebli tapicerowanych i mebli skrzyniowych zwrot musi odbyć się na zasadach opisanych poniżej.

Zwrotowi podlegają wszystkie produkty dostępne w naszym internetowym sklepie meblowym www.MarketMeblowy.pl, a sposób ich odesłania jest dowolny (zależny wyłącznie od Ciebie).

  Jednak jeśli zwracany przez Ciebie towar należy do mebli tapicerowanych lub mebli skrzyniowych dostępnych w paczkach, zalecamy zwrot takim samym środkiem transportu jak został dany towar dostarczony do Kupującego. Będzie to najlepsza forma, która zadba o odbiór towaru i dostarczenie go do naszego magazynu. Niemniej, po stronie Kupującego leży właściwe przygotowanie towaru do transportu oraz pokrycie usługi transportowej.

Aby poznać cennik usług transportowych lub zamówić usługę zwrotu mebla tapicerowanego lub mebli skrzyniowych w paczkach skontaktuj się:

  • mailowo, pisząc na adres zwroty@fronti.pl
  • telefonicznie, dzwoniąc pod numer +48 33 48 200 20

Koszt usługi transportowej podany dla danego mebla jest niezmienny i nienegocjowalny - koszt ten pokrywa Konsument.

Poprzez wiadomość e-mail zostanie ustalona forma odbioru wybierając naszą usługę transportową. Na 1/2 dni przed planowanym odbiorem zwracanego towaru BOK poinformuje telefonicznie o szczegółach odbioru oraz prześle informacje potwierdzające odbiór zwracanego towaru za pomocą wiadomości e-mail.

Niezabezpieczony towar do transportu nie zostanie odebrany. Za nie wydanie towaru zwracanego po uprzednim potwierdzeniu przygotowania towaru do zwrotu koszt usługi zostanie niezależnie naliczony.

  Środki pieniężne za zwracane towary zwrócimy Państwu na konto bankowe, podane w formularzu zwrotu. Uprawnienie to przysługuje wyłącznie konsumentom. Zwrot środków pieniężnych nastąpi w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu przyjęcia zwracanego towaru na magazyn sprzedawcy (moment przyjęcia towaru na magazyn zostanie odnotowany poprzez wysłanie automatycznego powiadomienia z naszego systemu zamówień). Informację o dokonaniu zwrotu płatności otrzymają Państwo bezpośrednio z naszego systemu.

  W razie pytań dotyczących Twojego zwrotu, napisz do nas na adres zwroty@fronti.pl

 

W przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji.



 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium